15 марта 2016 г.

Набор в ДК Cherrylana designs


Всім привіт! 
Всі від мене чули про набір в ДК Cherrylana designs. Та лишенько вчора я зрозуміла, що сама заявку не додала. 
Тому мушу швиденько виправлятися в останні хвилини набору. 
Перш за все  хочу подякувати Світлані за її працю та вклад в наш світ скрапбукінга! 
Мене тішить, що з кожним роком все більше з.являється українських виробників, один з яких Cherrylana designs. Хтось зараз скаже, що це реклама? Частково так, але коли я потрапила в першу ДК, то це був не просто ще один блог, чи ще одна дизайн команда. Я потрапила в родину. Де спільною дитиною є Cherrylana designs.  
За цей час в нас було, як у справжньої родини :) - різні етапи життя. Але завдяки спільної любові до штампів, ми завжди все перемагали. 
Коли розпочала співпрацювати з Світланою, на той час  мрія навчитись працювати в стилі чисто та просто. Як би ж Світлана знала, скільки не показаного..... бо соромно - але це завжди наштовхувало на саморозвиток, досягнення цілей. 
Вже всі зрозуміли, що цей набір є для мене особливий. Ви не думали про те, як тяжко,  знову проситись додому, в родину, коли не маєш певності, що знову пройдеш... 
Але  маю надію, що за цей час  показала хороший результат, так як старалась завжди по різному показати роботу зі штампами, не лише в стилі чисто та просто. З таким асортиментом штампів можна творити в любих стилях. По моїм роботам ви це помітите.  
Сподіваюся, що Cherrylana designs просто не може без мене ;) 
...бо як мені жити без неї, я ще поки не знаю... 

Мій підбір робіт. Всі роботи зроблені зі штампами  Cherrylana designs.



сторінки 


Побажайте мені успіху! 
Бо знаю, що позитивний відгук від вас, мені лише додасть в певності в собі.

1 комментарий: